Friday 6 January 2012

Sahabat suka dan duka



Assalammualaikum :)
 sebenarnya kan tiba tiba ja rindu sahabat kat PLKN UUM SINTOK KUMP 2/SIRI 8 !
weyh serius rindu kat hampaaaa :(  teringat lepas abes ja taklimat malam semua turun serbu g TESCO ahaah tesco la sangat kan padahal kedai runcit ja pun , pakat suma beli MAGGI ! tp sorok dari cikgu farah sbb cikgu farah ta bagi makan . hehe ingat lg masa kena denda NINJA TURTLE sebab makan maggi  sampai skrang ninja turtle ttp jadi amalan harian aku (over ja lebih kann ) rindu kat MARIMAR budak perempuan india tue kahkahakah...perasan betul minah tue kata mcm marimar , agak2 la :) sukaa sangat buli marimar terutama jaa yg mmg gila2 . First time dlm hidup ada orang lompat kat katil aku dlm kol 2pagi cmtue .....seram sejuk gak minah sebelah katil aku jerit ckp nmpak sesuatu...............tp time tue aku mamai duk tido lg wat taktau jaaaa padahal kawan duk tgh takottt ! haha apapun plkn mmg best dan terbaik ! banyak mengajar aku berdikari :) 1HASRAT 1 SEMANGAT 1 TEKAD . Terima kasih plkn sebab banyak ajar ilmu yang bermanfaat walaupun mula2 ta suka , rasa na balik lepass tu teruihh rasa takna balik ! na duk ngn kawan kawan yg happening da mcm satu keluarga kan :)
WIRAWATI ALPHA

1 HASRAT 1 SEMANGAT 1 TEKAD
PLKN UUM SINTOK , KEDAH
KUMP 2 SIRI 8/2011
ALPHA :)



No comments:

Post a Comment