Sunday, 4 March 2012

Bila ada perasaan ' DENGKI '

sebenarnya ta suka tau tak na BENCI BENCI BENCI kat orang nie , sebab tak elok kan . hmm tapi ada jugak hamba ALLAH nie yang wat aku jadi geram + benci + meluat lah ! napa suka duk cari keburukan orang lain ? ta puas hati apa dekat aku ? arghhhh lau ada yang ta puas hati cakap je la depan depan ! ngok betul !
aku baru je keja kat situ dah na burukkan aku :( kalau muka da tak seberapa na segak ! perangai pun jangan la wat tak segak ! aduhhhhh hampeh betul pompuan camnie ! malang sapa dapat ang ! geram gila aku ngn hang tapi aku sabar je , malas cari gado ngn ang . moga moga ang berubah lah nah pompuan , jangan suka burukkan orang , cermin diri dulu n cari keburukan diri sendiri dulu . :)

No comments:

Post a Comment